۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
۴۱۵ میلیارد ریال پروژه راه و شهرسازی خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می شود
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

۴۱۵ میلیارد ریال پروژه راه و شهرسازی خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می شود

بیرجند- داعی،مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ زنی ۴۱۵ میلیارد ریال پروژه طی هفته دولت در استان خبر داد.

وحید داعی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به پروژه های هفته دولت بیان کرد: طی این هفته باند دوم محور سربیشه- درح و ماهیرود به طول ۱۰ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی از افتتاح چهار پروژه در بازارچه مرزی میل ۷۸ با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ساماندهی، آسفالت و زیرسازی ورودی درب مرجان تا ورودی مرزبانی، ساماندهی ورودی بازارچه، آسفالت داخل بازارچه و جاده ایکس ری از جمله این پروژه ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۳ پروژه بازآفرینی در هفت شهرستان به بهره برداری می رسد.

داعی با بیان اینکه یک پروژه بازآفرینی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود، افزود: در مجموع طی این هفته ۴۱۵ میلیارد ریال پروژه کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی با اشاره به پروژه های اقدام ملی بیان کرد: با رایزنی های انجام شده، قرار بر این است در صورت امکان پروژه های اقدام ملی با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری برسد.

 داعی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۳۷ کیلومتر از باندهای دوم به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی باند دوم در ۱۰۸ کیلومتر آغاز شده است.

کد خبر: ۳۷٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha