۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
سقف تسهیلات اعطایی بانک رفاه در حوزه اختیارات استانی قرار گیرد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

سقف تسهیلات اعطایی بانک رفاه در حوزه اختیارات استانی قرار گیرد

کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سقف تسهیلات اعطایی و رسیدگی به پرونده ها برای حل مشکلات در حوزه اختیارات استانی بانک رفاه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورابراهیمی عصر دوشنبه  در ادامه سفر مدیر عامل بانک رفاه کشور به کرمان در جمع فعالان اقتصادی ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل بانک رفاه در استان کرمان افزود: خوشبختانه در این سفر تصمیمات خوبی اتخاذ شد که یکی از این تصمیمات برگزاری نشست مشترک رفع مشکل فعالان اقتصادی استان کرمان بود.

وی تاکید کرد: اگر اختیارات بانک رفاه استان کرمان بتواند تفویض شود با ظرفیت بیشتری نسبت به موضوعات استانی می توان تصمیم گیری و اقدام کرد. این مساله می تواند به حل مشکلات فعالان اقتصادی و افزایش ظرفیت برای بخش های بانکی کمک کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین افزایش اختیارات بانک رفاه کرمان به افزایش توانمندی این استان کمک می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد در حوزه ماموریت ها به منظور افزایش ظرفیت بانک رفاه از طریق تجهیز منابع بیشتر کمک کنیم.

وی افزود: پیشنهاد ما این است شرکت های وابسته به وزارت کار و رفاه اجتماعی همانند شرکت مس شهید باهنر و سایر شرکت ها  در این فرایند بیشتر مشارکت کنند.

پورابراهیمی اعلام کرد: پیگیری لازم را در استان کرمان برای افزایش ظرفیت بانک رفاه از طریق گردش مالی شرکت های مرتبط و غیرمرتبط انجام می شود.

در ادامه این نشست بررسی پرونده های مربوط به مشکلات فعالان اقتصادی استان کرمان با حضور نماینده اتاق بازرگانی و سایر مسولان استانی در دستور کار قرار گرفت و با حضور معاونان بانک رفاه کشور تصمیمات لازم برای تک تک این واحدها اتخاذ شد که بخشی از آنها به زودی رفع مشکل می شود و فعالیت خود را از سر می گیرند.

مدیرعامل بانک رفاه نیز از همکاری خوب کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مجموعه نظام بانکی به ویژه بانک رفاه تشکر کرد.

لله گانی همچنین ابراز امیدواری کرد که با افزایش اختیارات بانک رفاه و کمک به استان کرمان بتوان شرایط بهتری را برای این استان در زمینه اعتبارات فراهم کرد.

نشست مشترک مدیرعامل بانک رفاه با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه در کرمان برگزار شد.

در این نشست ابتدا مسایل و مشکلات مربوط به پرونده پروژه های مرتبط با بانک رفاه در کرمان بررسی شد.

ضمن بررسی جزییات و ابعاد این پرونده ها تصمیم گیری برای هر کدام از پروژه ها در سطح ملی و استانی انجام و مقرر شد پروژه های مذکور به صورت ویژه و در چارچوب مقررات نظام بانکی، اختیارات بانک رفاه و ضوابط و دستورالعمل های بانک مرکزی نسبت به حال مشکلات آنها در استان کرمان اقدام شود.

کد خبر: ۳۷٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha