۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
نصب ۴۹۸۰ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های استان همدان
مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای همدان عنوان کرد:

نصب ۴۹۸۰ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های استان همدان

همدان - ستوده ؛ مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای استان همدان گفت: تعداد چهار هزار و ۹۸۰ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های استان همدان نصب شده است

منصور ستوده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نصب کنتورهای هوشمند در راستای حفاظت از منابع زیرزمینی، بیان کرد: تعداد چهار هزار و ۹۸۰ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های استان همدان نصب شده که ۳۵ درصد چاه های استان همدان را شامل می شود.

ستوده به انسداد چاه های غیرمجاز در استان همدان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون و با اجرای طرح تعادل بخشی آب تعداد چهار هزار و ۵۲۳ چاه در استان همدان مسدود شده است.

وی گفت: با پیشروی در نصب کنتورهای هوشمند، انسداد چاه‌های غیرمجاز و تعدیل پروانه‌ها، بهبود منابع زیرزمینی را شاهد بوده ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان به وضعیت ذخایر آبی سدهای استان همدان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در حال حاضر، ۷۶ درصد مخازن سدهای استان همدان پر است، افزود:  احداث ۱۰ سد در استان همدان در دست مطالعه است که ۱۲۶ متر مکعب ظرفیت دارند.

ستوده با بیان این که استان همدان وضعیت بارشی خوبی ندارد، میانگین بارش در همدان را برابر ۳۴۰ میلیمتر در سال دانست و گفت: این میزان، نسبت به دو سال گذشته در حدود ۲۴ درصد کاهش و نسبت به بلندمدت ۳۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 

کد خبر: ۳۷٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha