۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
۶۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرک صنعتی دو اردبیل اختصاص یافت
استاندار اردبیل:

۶۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرک صنعتی دو اردبیل اختصاص یافت

اردبیل - استاندار اردبیل از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو عصر دوشنبه در جریان افتتاح چندین پروژه تولیدی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: شهرک صنعتی شماره دو اردبیل که در جوار فرودگاه، گمرک و منطقه ویژه اقتصادی قرار دارد یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌ها در توسعه صنعتی و تولیدی به شمار می‌رود که ضروری است این شهرک به تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز مجهز شود.

وی خاطرنشان کرد: با توافق انجام شده با مسئولان ارشد شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرار شد ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در دو سال به این شهرک اختصاص یابد تا زیرساخت‌های مورد نظر به ویژه راه‌های دسترسی و تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرک به وضعیت مطلوبی برسد.

استاندار اردبیل به طرح توسعه این شهرک اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این طرح توسعه واحدهای جدید بر اساس درخواست متقاضیان و سرمایه‌گذاران اجرایی و عملیاتی شود تا در سال جهش تولید امکان توانمندی این مجموعه‌ها در تحقق شعار سال فراهم آید.

بهنامجو ادامه داد: در کنار بهسازی معابر قرار است روشنایی و توسعه فضای سبز در شهرک صنعتی شماره دو با انتخاب چهار پیمانکار اجرایی شود تا کارآفرینان و صنعتگران در این شهرک دغدغه‌ای از بابت ترددهای روزانه و همچنین حمل بار نداشته باشند.

وی افزود: با انتخاب پیمانکار جدید قسمت ابنیه تصفیه‌خانه شروع شده و تا پایان امسال عملیات اجرایی در این تصفیه‌خانه به انجام می‌رسد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در مورد افتتاح دو طرح زیست محیطی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل بیان کرد: با تلاش مجموعه تولیدی اشجع باطری تصفیه خانه فاضلاب این مجموعه و همچنین دستگاه تصفیه هوا با ۲۷ میلیارد تومان در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

بهنامجو همراهی و همکاری خوب صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی را در این مجموعه در تامین زیرساخت‌ها و حل معضلات احتمالی یادآور شد و اظهار کرد: در این شهرک خود تولیدکنندگان پای کار آمدند تا به نوعی به روند  مطلوب اجرای پروژه‌های زیربنایی کمک کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: دولت وظیفه تامین و تدارک زیرساخت‌ها را در شهرک‌های صنعتی برعهده دارد و سعی خواهیم کرد در سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز به این وظیفه خطیر خود عمل کرده و راه را برای حضور سرمایه‌گذاران هموارتر کنیم.

کد خبر: ۳۷٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha