۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
هدفگذاری افزایش ۳۰۰ هزار تنی برداشت سالانه محصولات کشاورزی در تهران
استاندار تهران خبر داد

هدفگذاری افزایش ۳۰۰ هزار تنی برداشت سالانه محصولات کشاورزی در تهران

ری- استاندار تهران از هدف گذاری افزایش ۳۰۰ هزار تنی در برداشت سالانه محصولات کشاورزی در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح فاز نخست یک طرح کشاورزی در شهرری که در مجتمع مجتمع کشت و صنعت پروانه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: استان تهران به لحاظ تولیدات زراعی پنج درصد محصولات تولیدی این حوزه را به خود اختصاص داده است و سالانه بیش از شش میلیون تن انواع محصولات کشاورزی از اراضی این استان برداشت می شود.

استاندار تهران در ادامه به میزان بهره وری بالای استان تهران در زمینه استفاده از آب و آبیاری محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود: استان تهران در راستای توسعه صادرات محصولات کشاورزی و بهره وری در مصرف آب رشد چشمگیری داشته و در این خصوص  اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه استان تهران در توسعه کشت گلخانه ای رتبه نخست کشوری و در تولید سایر محصولات نیز در رتبه اول تا سوم کشوری قرار دارد، بیان داشت: در استانداری تهران آمادگی لازم وجود دارد تا با  حمایت همه جانبه از بخش کشاورزی این استان، مقدمات تحقق شعار «جهش تولید» را رقم بزند.

محسنی بندپی عنوان داشت: بخش کشاورزی استان تهران نیازمند توجه ویژه است و هدف گذاری ما در سال جدید افزایش برداشت سالانه از شش میلیون تن به شش میلیون و ۳۰۰ هزار تن است که امیدواریم با تلاش های همه جانبه همه دستگاه های مرتبط و کشاورزان و بهره گیری از همه عوامل بتوانیم به این مهم دست یابیم.

کد خبر: ۳۷٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha