۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
سکه طرح جدید ۱۵۵هزار تومان ارزان شد/ دلار ۲۳۰۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه طرح جدید ۱۵۵هزار تومان ارزان شد/ دلار ۲۳۰۰۰ تومان

محمد ولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش نرخ اونس و دلار و کمبود تقاضا موجب شد تا قیمت انواع سکه در بازار بین ۲۰ تا ۱۵۵ هزار تومان ارزانتر شود.

بازار؛ گروه اصناف: ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با کاهش یک دلاری نسبت به روز قبل به ۱۹۴۲ دلار و قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش ۵۰ تومانی به ۲۳ هزار تومان رسید.
وی با اشاره به روند کاهشی قیمت در بازار طلا و انواع سکه گفت: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و نرخ تمام سکه طرح جدید با کاهش ۱۵۵ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، هر قطعه ربع سکه با قیمت دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب کاهش ۲۰ هزار تومانی، ۷۰ هزار تومانی و ۱۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.
این فعال صنفی خاطرنشان کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۵۲۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته کاهش ۴۳ هزار تومانی را نشان می دهد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: در حال حاضر هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۴۳ هزار و ۴۰۰ تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته کاهش ۹ هزار و ۶۰۰ تومانی را تجربه کرده است.
امروز هر دلار با قیمت ۲۳ هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته کاهش ۵۰ تومانی را نشان می دهد.
به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۷٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha