۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
بهره‌برداری از ۵۸ پروژه کشاورزی خراسان شمالی/ ۷۱میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی:

بهره‌برداری از ۵۸ پروژه کشاورزی خراسان شمالی/ ۷۱میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد

بجنورد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۷۱ میلیارد تومان در ۵۸ پروژه کشاورزی این سازمان طی هفته دولت در سال جاری سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی، عبدالله یوسفی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های عمرانی، تولیدی در زیر بخش‌های آب‌وخاک، صنایع تبدیلی و تکمیلی، طرح‌های گلخانه‌ای و دام و طیور است که از محل منابع عمومی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای دو هزار و ۲۶۹ نفر اشتغال ایجادشده و پنج هزار و ۵۷۳ خانوار هم از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مندمی شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: از تعداد ۵۸ پروژه آماده بهره‌برداری ۲۸ پروژه بااعتبار ۱۳ میلیارد تومان مختص پروژه‌های سفر ریاست محترم جمهوری درسال ۹۸ به استان است.

یوسفی اضافه کرد: سه طرح بزرگ صنایع تبدیلی و تکمیلی و غذایی کشاورزی نیز با ظرفیت ۱۵۲هزار تن و با سرمایه‌گذاری ۳۱میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۴۲ نفر به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این پروژه‌ها، ظرفیت نگهداری و فرآوری محصولات کشاورزی در استان از ۵۲۸ هزار تن به ۶۸۰ هزار تن افزایش‌یافته است.

کد خبر: ۳۷٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha