۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
«وسبحان» یک هزار و ۹۶۲ ریال سود ساخت
طی دوره ۱۲ ماهه؛

«وسبحان» یک هزار و ۹۶۲ ریال سود ساخت

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۹۶۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۷۵۰ اعلام شده بود، از افزایش ۱۶۲ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از  بازار سرمایه، شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با سرمایه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۹۶۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۶۲ درصدی برخوردار است.

این شرکت فرابورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۶۱ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۳ هزار و ۸۲ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود وسبحان در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۷۵۰ ریال و سود خالص را ۹۷۵ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره یاد شده، با افزایش ۷۳۴میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال به ۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد و ۱۸۹ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۷۳۴ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال معادل یک هزار و ۷۴۶ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال محاسبه شد.

وسبحان تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۵۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ یک هزار و ۴۲۶ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۳۷٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha