۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
آغاز بهره برداری از ۹ واحد صنعتی در آذربایجان غربی طی هفته دولت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد

آغاز بهره برداری از ۹ واحد صنعتی در آذربایجان غربی طی هفته دولت

ارومیه- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت در آذربایجان غربی ۹ واحد صنعتی و صنایع معدنی با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی گفت: به مناسبت هفته دولت در استان آذربایجان غربی ۹ واحد صنعتی و صنایع معدنی با حضور مقامات کشوری و استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با به بهره برداری رسیدن این واحد های صنعتی که با حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال به مرحله افتتاح رسیده اند، زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۶۰ نفر فراهم می شود.

بابایی ادامه داد: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت سال جاری در استان ۹۶۴ فقره جواز تأسیس برای طرح های صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۳۸۱ میلیارد ریال و با پیش بینی اشتغالزایی مستقیم برای ۱۶ هزار و ۹۵۴ نفر صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: طی یک سال گذشته از شهریور ۹۸ تا شهریور سال جاری ۲۱۰ فقره پروانه بهره برداری برای آغاز به کار واحد های صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از چهار هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای یک هزار و ۹۸۶ نفر بصورت مستقیم صادر شده که ۹ واحد به صورت نمادین به شکل رسمی افتتاح خواهد شد.

بابایی ادامه داد: در مدت زمان یاد شده ۳۰۸ طرح صنعتی دارای جواز تأسیس معتبر به پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد رسیداند که بیش از ۲۸ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال در این واحد ها سرمایه گذاری شده و برای هشت هزار و ۳۰۶ نفر نیز در این واحد های صنعتی زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی عنوان کرد: از هفته دولت سال گذشته تا به امروز تعداد شش فقره پروانه تحقیق توسعه و ۱۲ فقره گواهی تحقیق و توسعه برای واحد های صنعتی درخواست کننده صادر شده است که از این لحاظ استان آذربایجان غربی در رتبه های برتر کشوری قرار دارد.

کد خبر: ۳۷٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha