۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
۱۲۳ پروژه عمرانی و طرح تولیدی در علی‌آبادکتول به بهره‌برداری رسید
سرپرست فرمانداری علی‌آبادکتول:

۱۲۳ پروژه عمرانی و طرح تولیدی در علی‌آبادکتول به بهره‌برداری رسید

علی‌آبادکتول- سرپرست فرمانداری علی‌آبادکتول از بهره‌برداری از ۱۲۳ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتباری بالغ بر ۴۱۷ هزار میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن سوخته سرایی عصر یکشنبه در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت شهرستان علی‌آبادکتول اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۴۶ پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی با اعتبار سه هزار و ۴۹۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی با این توضیح که ۱۹ هزار و ۶۵۹ خانوار از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند شده و برای ۳۷۴ نفر اشتغال ایجاد می‌شود، افزود: همچنین امسال ۱۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی همزمان با برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری علی‌آبادکتول ادامه داد: از مجموع ۱۴۶ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان ۱۲۳ پروژه عمرانی و طرح تولیدی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۴۱۷ هزارمیلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

وی تعداد اشتغال این پروژه‌ها را ۱۵۷ نفر اعلام و تصریح کرد: همچنین امسال ۲۳ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با قابلیت اشتغال‌زایی ۲۱۷ نفر کلنگ‌زنی می شود.

سوخته سرایی اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی نخستین کارخانه ریسندگی نخ پنبه در گلستان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اقتصادی هفته دولت استان و شهرستان است که با اعتبار ۲۸۹ میلیارد تومان اجرا شده و فاز اول آن سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۳۷٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha