۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
«وبهمن» تنها فروشنده بود
طی مرداد ماه؛

«وبهمن» تنها فروشنده بود

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۲۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با سرمایه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مردادماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۱۰۱ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶۶ هزار و ۵۷۲ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۹۰۱ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال به ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بهمن نیز با کاهش ۶ هزار و ۴۳۲ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال معادل ۶۰ هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال محاسبه شد.

وبهمن تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹۰۱ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۲۸ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۲۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن طی دوره یک ماهه منتهی به امرداد ماه سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

کد خبر: ۳۷٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha