۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
۲۵۴ طرح گازرسانی در هفته دولت در فارس افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز فارس خبر داد:

۲۵۴ طرح گازرسانی در هفته دولت در فارس افتتاح می‌شود

شیراز- مدیر عامل شرکت گاز فارس گفت: در هفته دولت ۲۵۴ طرح گازرسانی با ۲۳۷ میلیارد تومان اعتبار در نقاط مختلف استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، غلامعباس حسینی با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت در استان فارس با موضوع مربوط به گاز رسانی افزود: این طرح‌ها شامل گازرسانی به شهر چاهورز لامرد، ۱۱۸ روستا و ۱۳۵ واحد صنعتی و تولیدی استان فارس است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها و نصب ۱۰ هزار و ۱۵۰ علمک گاز علاوه بر بهره مندی ۱۹ هزار و ۶۰۰ خانوار فارسی از نعمت گاز طبیعی، گامی بلند در جهت ارائه خدمات متوازن گازرسانی، توسعه صنایع فارس و جهش تولید و اشتغال برداشته خواهد شد.

وی در خصوص ۱۱۸ روستایی که در هفته دولت به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد، توضیح داد: این روستاها در شهرستانهای نی ریز، جهرم، زرقان، لامرد، ممسنی، رستم، مرودشت، سروستان، کازرون، کوار و اقلید قرار دارند و با تکمیل گازرسانی به آنها ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در فارس به ۸۸.۲ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تاکید کرد: در حال حاضر ۱۰۲ شهر به همراه 2 هزار و 116 روستا در استان فارس گازرسانی شده که از یک میلیون و ۵۳۱ هزار مشترک گاز طبیعی در استان بالغ بر ۶۰ درصد در دوره دولت تدبیر و امید مشترک گاز طبیعی شده‌اند.

کد خبر: ۳۷٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha