۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
 ۷۳ طرح و پروژه سرمایه گذاری در پارس آباد افتتاح می شود
فرماندار پارس آباد:

۷۳ طرح و پروژه سرمایه گذاری در پارس آباد افتتاح می شود

اردبیل - همزمان با هفته دولت ۷۳ طرح و پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال در پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم امامی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در پارس آباد، از افتتاح ۷۳ طرح و پروژه به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار پارس آباد اظهار کرد: علی رغم محدودیت هایی که به لحاظ مالی و اعتباری بر شرایط کشور حاکم است، شهرستان پارس‌آباد همچنان مسیر توسعه خود را رو به جلو ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری بیش از ۶۹ پروژه عمرانی پرده برداری می شود، افزود: این پروژه ها با اعتبار ۵۴۲ میلیارد ریال که از محل اعتبارات شهرستانی استانی و ملی است، به اجرا گذاشته خواهد شد.

 امامی افزود: امسال همچنین در جهت تحقق شعار جهش تولید چهار طرح اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش ۵۳۶ میلیارد ریال و با اشتغالزایی بیش از ۱۱۰ نفری در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار پارس آباد همچنین از آغاز عملیات اجرایی سه طرح بزرگ با مجموعه سرمایه گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 2 هزار و 530 نفر خبر داد و تصریح کرد: همزمان با هفته دولت در سال جاری آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد از پروژه مسکن اقدام ملی با اعطای تسهیلات بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریالی و ارزش کل سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال 2 هزار و 200 نفری شروع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همچنین بزرگترین پروژه گلخانه‌ ای خاورمیانه در مساحتی بالغ بر هزار و 600 هکتار در شهرستان پارس آباد در حال ساخت  است که با سرمایه گذاری حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای بیش از ۳۳۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد نمود.

فرماندار پارس آباد در پایان از برگزاری بیش از ۸۹ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در اجرای تمامی مراسمات و برنامه ها تاکید شده است.

کد خبر: ۳۷٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha