۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
۱۳ هزار طرح اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در بوشهر اجرا شده است
مدیرکل تعاون بوشهر:

۱۳ هزار طرح اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در بوشهر اجرا شده است

بوشهر- پناه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از اجرای ۱۳ هزار طرح اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در این استان طی هفت سال گذشته خبر داد.

حمیدرضا پناه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با اجرای این تعداد طرح اشتغال‌زایی روستایی و عشایری برای چهار هزار و ۳۰۸ نفر اشتغال‌زایی ایجادشده است.

وی از پرداخت ۲۶۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان بوشهر خبر داد و گفت: این تسهیلات به دو هزار و ۴۶۹ نفر پرداخت‌شده است.

پناه اضافه کرد: امسال ۱۸۶ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ابلاغ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار ۶۴۰ فقره مجوز مشاغل خانگی، مستقل و پشتیبان در هفت سال گذشته صادرشده است بیان کرد: ۶۸۶ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ۱۰ هزار و ۸۶۸ نفر پرداخت‌شده است که زمینه اشتغال ۱۳ هزار و ۲۰۳ نفر را ایجاد کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: در این مدت، ۳۴۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر به ۶۱ نفر پرداخت‌شده است که موجب اشتغال‌زایی ۸۲۵ نفر شده است.

پناه از به‌کارگیری ۸ هزار و ۳۹۰ نفر از طریق کاریابی‌های غیردولتی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: اشتغال روستایی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که بر اساس ظرفیت‌های مناطق اجرا می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اشتغال‌زایی روستایی ابلاغ‌شده است.

کد خبر: ۳۷٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha