۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
۷۰ درصد از برق استان زنجان در بخش کشاورزی و صنعتی مصرف می شود
رئیس مجمع نمایندگان مردم استان زنجان:

۷۰ درصد از برق استان زنجان در بخش کشاورزی و صنعتی مصرف می شود

زنجان-رئیس مجمع نمایندگان مردم استان زنجان گفت:بیش از ۷۰ درصد از برق استان زنجان در بخش کشاورزی و صنعتی مصرف می شود، بنابراین این استان شرایط لازم برای سرمایه گذاری را دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی خاتمی ظهر یکشنبه به مناسبت هفته دولت در بازدید از شرکت توزیع برق زنجان، گفت: شرکت توزیع برق استان زنجان از توانمندترین های شرکت های برق کشور است.

وی با بیان اینکه این استان زیر ساخت های بسیار خوبی در حوزه برق دارد، اظهار کرد: نمایندگان استان همواره برای پیشرفت صنعت برق همراه مسئولان خواهند بود.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان زنجان، با بیان اینکه باید فکر عاجلی برای سدهای استان زنجان کرد، گفت: ادامه روند تعامل نزدیک دو جانبه تسهیل گر اجرای پروژه‌های بزرگ زیربنایی وزارت نیرو در منطقه و افزایش رضایتمندی مردم می شود.

خاتمی به کاهش مراجعات حضوری برای دریافت خدمات برق در استان اشاره کرد و افزود: باید زمینه‌ای در راستای رفع مشکلات مشترکان به ویژه مشترکین روستایی فراهم شود.

وی ابراز داشت: توجه به نیروی انسانی متخصص و تامین نیازهای اساسی این قشر موجب توسعه و پیشرفت حوزه انرژی و تجهیزات فنی و مهندسی می شود.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع چالش‌های پیش روی حوزه انرژی و صنایع تولیدی استان تاکید کرد و گفت: مدیریت بهینه در اجرای طرح‌های بزرگ و کوچک مهم و ضروری است.

خاتمی تاکید کرد: بیش از ۷۰ درصد از برق استان در بخش کشاورزی و صنعتی مصرف می شود، بنابراین این استان شرایط لازم برای سرمایه گذاری را دارد.

کد خبر: ۳۷٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha