۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تشکیل پروندۀ تخلف «نبود موجودی» برای دو واحد لوازم خانگی در یزد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت:

تشکیل پروندۀ تخلف «نبود موجودی» برای دو واحد لوازم خانگی در یزد

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد از تشکیل پرونده تخلف «نبود موجودی» دو واحد صنفی لوازم خانگی خبر داد و گفت: تخلف این دو واحد مشمول قانون احتکار نیز است.

به گزارش بازار، محمدرضا علمدار یزدی صبح دوشنبه، دو شهریور ۹۹ در گفتگو با بازار با بیان اینکه نظارت بر بازار لوازم خانگی در دستورکار بازرسان سازمن صمت یزد قرار گرفته است، گفت: هفته گذشته پرونده تخلف نبود موجودی دو واحد صنفی لوازم خانگی به ارزش ریالی جمعأ هشت میلیارد و ۵۷۱ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال تشکیل شد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار لوازم خانگی در دستور کار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد قرار گرفته و با هر گونه سوءاستفاده و بازارسازی کاذب توسط سفته بازان شامل امتناع از عرضه و گرانفروشی طبق قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد بیان کرد: بازرسان ضمن انجام فرآیندهای قانونی، تخلفات را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کرده‌اند و متخلفان بدانند با هرگونه سوء استفاده  بازارسازی کاذب طبق قانون برخورد می‌شود.

علمدار یزدی تاکید کرد: تکمیل و پایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها در دستورکار سازمان قرار دارد و ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبارها مورد تأکید است.

وی خاطر نشان کرد: عدم اعلام موجودی توسط این دسته از واحدها مشمول احتکار نیز خواهد بود و برابر قانون مربوطه اقدام خواهد شد. 

رئیس سازمان صمت استان یزد از همشهریان خواست تا گزارشات خود را با تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

کد خبر: ۳۷٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha