۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
۱۱۰ میلیارد تومان پروژه در استان سمنان افتتاح می‌شود
رئیس صمت استان سمنان:

۱۱۰ میلیارد تومان پروژه در استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان از افتتاح ۱۱ پروژه صنعتی و معدنی در سطح استان خبر داد و گفت: مجموع اعتبارات این پروژه‌ها ۱۱۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران همزمان با پیش از ظهر یکشنبه با بیان اینکه افتتاح یازده پروژه صنعتی و معدنی در سطح استان یکی از برنامه‌های هفته دولت سازمان صمت است، بیان کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری حدود ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های قابل افتتاح صنعتی و معدنی در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، شاهرود، دامغان و سرخه خواهد بود، افزود: میزان اشتغال مستقیم ایجاد شده در این واحدها ۲۳۰ نفر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح شرکت آریا کنف برد سمنان در هفته دولت امسال خبر داد گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری ۴۱۷ میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه ۸۰ هزار تن قطعات گچی ساختمانی را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ۲۵ نفر ایجاد خواهد شد.

تشنه دل با بیان اینکه شرکت پیشرو کاغذ گستران در شهرستان گرمسار با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر و ورق کارتن نیز به یمن برکت هفته دولت با سرمایه‌گذاری حدود ۱۳۳ میلیارد ریال که زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است افتتاح می‌شود، ابراز کرد: افتتاح واحد تولیدی سینا پارت مس ایرانیان در شهرستان شاهرود از دیگر برنامه‌های هفته دولت در استان سمنان است.

وی افزود: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۴۰ میلیارد ریال ظرفیت تولید ۱۵۰ تن مس کاتدی را خواهد داشت که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود ۱۵ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس صمت استان سمنان ادامه داد: واحد تولیدی امیران ذوب در دامغان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح طی هفته دولت است که ظرفیت تولید سالانه یک هزار و ۲۰۰ تن فرومنگنز را دارد که برای راه اندازی این طرح درحدود ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است و زمینه اشتغال ۱۵ نفر نیز فراهم خواهد شد.

تشنه دل افزود: همچنین همزمان با هفته دولت، واحدهای تولیدی سیم و کابل مهدی تولید کننده لوله تک جداره آب و انواع سیم مسی مفتولی روکش دار، آریا گستر توسان کابل، تولید کننده سیم و کابل برق افشان مسی در سمنان، واحدهای تولیدی دیسکی لنت تولید کننده لنت ترمز خودرو و جوشکاران غیر همنام کویر تولید کننده ورق‌های فلزی بیمتال و ترمیتال در شهرستان سرخه با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد که با راه انداری این طرح‌ها برای ۴۰ نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: شرکت صنایع شیمیایی ارمغان سلولز مهدی تولید کننده انواع چسب، واحد تولیدی یگانه تولید کننده محصولات ساخته شده از MDF و شرکت آژند فن آبراه تولید کننده انواع اتاق بار کامیونت در شهرستان گرمسار از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است که برای راه اندازی این طرح‌ها حدود ۱۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و ۱۰۰ نفر نیز مشغول به کار خواهند شد.

کد خبر: ۳۷٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha