۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
مروری بر عملکرد ۶ ماهه «پردیس»
حسابرسی شده منتشر شد؛

مروری بر عملکرد ۶ ماهه «پردیس»

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۸۱۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۷۴ اعلام شده بود، از افزایش ۱۹۸ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری پردیس با سرمایه یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۱۹ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۱۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۹۸ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۶۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و ۱۷۶ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود پردیس در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۷۴ ریال و سود خالص را ۳۴۲ میلیارد و ۵۱ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یاد شده، با افزایش ۶ هزار و ۱۴۳ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال به ۹ هزار و ۲۳۸ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۴۲۰ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۳۱۸ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال محاسبه شد.

پردیس تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۶۰۲ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال به مبلغ معادل ۲ هزار و ۵۴۹ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۹۴۷ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۹۰ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۳۷٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha