۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
۵ میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات و تجهیز راهدارخانه‌های زنجان پیش بینی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان:

۵ میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات و تجهیز راهدارخانه‌های زنجان پیش بینی شد

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه ۱۷ هزار تن نمک برای طرح زمستانی امسال در استان پیش بینی شده است، گفت: امسال پنج میلیارد تومان برای تجهیز راهدار خانه‌ها، تجهیزات و ماشین آلات پیش بینی شده است.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با ۲۴۷ دستگاه ماشین آلات در ارائه خدمات به رانندگان در جاده های استان فعالیت می کنند، گفت: راهداری زنجان برای مقابله با حوادث و بحران ها امکانات و تجهیزات خود را برای طرح زمستانی آماده می کند.

وی اظهار کرد: برای ارائه خدمات با کیفیت ۳۰ دستگاه ماشین آلات اجاره ای هم در اداره راهداری استفاده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: برف و کولاک سخت استان زنجان جزو بحران های مهم  بوده و باید از الان تمهیدات لازم برای جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی مورد توجه قرار گیرد.

علی اکبری از وجود ۲۸ راهدار خانه در زنجان خبر داد و گفت: دو راهدارخانه هم به تعداد این راهدارخانه‌ها افزوده می شود و در ارائه خدمات به رانندگان بسیار موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار تن نمک برای طرح زمستانی امسال در استان پیش بینی شده است، تاکید کرد: ۳.۵ میلیارد تومان برای این امر پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان،با بیان اینکه در ماههای اخیر هزینه ماشین آلات و تجهیزات راهداری به صورت غیر متعارف بالا رفته است، افزود: امسال پنج میلیارد تومان برای تجهیز راهدار خانه‌ها، تجهیزات و ماشین آلات پیش بینی شده، ۲۰ میلیارد تومان هم هزینه راهداران و چهار میلیارد تومان هم هزینه اجاره تجهیزات می باشد.

علی اکبری تصریح کرد: در مجموع اجرای طرح زمستانی در استان ۳۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

کد خبر: ۳۷٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha