۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
۸۳ پروژه عمرانی در دیلم و گناوه افتتاح و کلنگ زنی شد
با ۲۳۰ میلیارد تومان؛

۸۳ پروژه عمرانی در دیلم و گناوه افتتاح و کلنگ زنی شد

بوشهر- در آئینی با حضور استاندار بوشهر به صورت ارتباط زنده با فرمانداری‌های دیلم و گناوه، ۸۳ پروژه‌های عمرانی هفته دولت در این دو شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، این آئین که ظهر شنبه برگزار شد، در شهرستان دیلم ۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۳۶ میلیارد و ۵۰۰ تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد از این تعداد ۲۲ پروژه افتتاحی و ۷ پروژه آغاز عملیات اجرایی است.

المان شهدای گمنام بندر امام حسن (ع)، مرکز تصویربرداری بیمارستان دیلم، شبکه انتقال برق بیمارستان دیلم، افتتاح ۲ طرح مخابراتی و ارتقا سایت و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه راه‌سازی از پروژه‌هایی بود که به دستور استاندار بوشهر به نمایندگی از پروژه‌های هفته دولت دیلم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در شهرستان گناوه ۴۳ پروژه عمرانی با ۵۹ میلیارد تومان افتتاح و ۱۱ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 بخشی از این پروژه‌ها شامل افتتاح دومین واحد جوجه‌کشی جنوب کشور، تعریض و آسفالت کمربندی قدیم گناوه، آسفالت معابر مسکن مهر بندر ریگ، خط انتقال آب پوزگاه به گاو سفید می‌شود.

کد خبر: ۳۷٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha