۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
 کلنگ زنی ۱۰ پروژه آبرسانی طی هفته دولت در ایلام
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد

کلنگ زنی ۱۰ پروژه آبرسانی طی هفته دولت در ایلام

ایلام- تیموری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از کلنگ زنی ۱۰ پروژه آبرسانی طی هفته دولت در ایلام خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه بخش مهمی از مشکلات حوزه آبرسانی در استان حل می شود.

نورالله تیموری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در هفته دولت ۱۰ پروژه در مناطق مختلف استان با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اعلام این خبر گفت: شرکت آب و فاضلاب استان بیش از ۳۴ پروژه فعال در شهرها و روستاهای استان در دست اجرا دارد و در هفته دولت ۱۰ پروژه جدید نیز کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اهم این پروژه ها را  شامل احداث چهار باب مخزن بتنی به حجم ۵۷۰ متر مکعب، اجرای ۲۹ کیلومتر خط انتقال، ۲۳.۸ اجرای  کیلومتر شبکه توزیع آب، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و بهسازی  ۶ دهنه چشمه برشمرد و اظهار کرد: طرحهای یاد شده براساس برنامه زمان بندی شده به اتمام برسند.

وی افزود: انتظار می رود با بهره برداری از این پروژه ها در موعد مقرر، شاهد ارایه خدمات مطلوب به مردم باشیم.

تیموری با بیان اینکه از ۱۳۶ هزار نفر از جمعیت روستایی استان( ۸۰ درصد) از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند یادآور شدند: تا سال گذشته ۱۴۰ روستا با تانکر سیار تأمین آب می‌شدند که اکنون به ۲۲ روستا تقلیل یافته و علاوه بر آن ۱۸۹ روستا جیره بندی شده بود که اکنون در هیچ روستایی جیره بندی نداریم.

کد خبر: ۳۷٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha