۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
سود هر سهم «خاهن» تغییر چندانی نداشت
نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

سود هر سهم «خاهن» تغییر چندانی نداشت

شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۱۷۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم ۱۸۶ اعلام شده بود، از کاهش ۷ ریالی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران با سرمایه ۲ هزار و ۷۳۹ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۴۹۱ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۷۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۴ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۷ ریالی در سود هر سهم مشاده می شود. بر این اساس این شرکت در گزارش حسابرسی نشده دوره مذکور، سود هر سهم را ۱۸۶ ریال و سود خالص ۵۰۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کرده بود.

یادآوری می‌شود "خاهن" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۴۴ ریال و سود خالص را ۳۴۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال قید کرده است.

کد خبر: ۳۷٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha