۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
 افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح آبرسانی زنجان در هفته دولت
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری زنجان خبر داد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح آبرسانی زنجان در هفته دولت

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هشت طرح آبرسانی استان زنجان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها، در مجموع اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا جزء قاسمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان، از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هشت طرح آبرسانی استان زنجان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها، در مجموع اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح تامین و انتقال آب آشامیدنی روستای دولاناب از مهم ترین این طرح ها است که برای اجرای این طرح یک حلقه چاه با دبی ۳.۲ لیتر بر ثانیه اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح تامین آب آشامیدنی روستای باغلوجه آقا با احداث بیش از سه کیلومتر خط انتقال و حفر و تجهیز یک حلقه چاه با دبی ۳.۲ لیتر بر ثانیه و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ به بهره برداری می‌رسد.

جزء قاسمی تاکید کرد: اصلاح شبکه توزیع آب شرب در خرمدره به طول ۱.۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی به آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای گلابر نیز اشاره کرده و افزود: این طرح با ۵ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی اجرا می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، اجرای خط انتقال منطقه حسین آباد و اجرای شبکه توزیع آب شرب منطقه حیدرآباد شریف آباد در شهر ابهر را نیز جزو طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری برشمرد.

جزء قاسمی به افتتاح طرح تامین آب آشامیدنی روستای تک آغاج اشاره کرد و گفت: این طرح شامل ۲.۶ کیلومتر خط انتقال، یک باب ایستگاه پمپاژ و یک حلقه چاه با دبی ۲.۶ لیتر بر ثانیه می‌باشد که برای اجرای آن بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر: ۳۷٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha