۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
۶پروژه گردشگری در استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی می شود
مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان سمنان:

۶پروژه گردشگری در استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی می شود

سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان از افتتاح پنج پروژه گردشگری در این استان طی هفته دولت خبر داد و گفت: در این ایام یک پروژه گردشگری با اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر نیز کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمال در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با پیش از ظهر شنبه و به میزبانی میراث فرهنگی سمنان ضمن اشاره به سهم این اداره کل از پروژه های عمرانی و اقتصادی هفته دولت استان سمنان، بیان کرد: پنج پروژه گردشگری در سطح استان طی هفته جازی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی سرای بانو در شهر درجزین، عمه خورشید در جودانه میامی و حسن خان در روستای سرآور مهدی شهر در ایام هفته دولت افتتاح می شوند، بیان کرد: این اقامتگاه ها با ارائه تسهیلات ساخته شده اند. 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: دو سفره‌خانه نیز شامل آقاجان بزرگ در روستای قاطول گرمسار و سفره‌خانه سنتی آب انبار پاچنار در سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح می‌شود.

جمال با بیان اینکه مجتمع گردشگری در شهر درجزین نیز کلنگ زنی می شود، ابراز کرد: این مجتمع گردشگری با سرمایه بخش خصوصی ساخته و می تواند ۱۰۰ شغل ایجاد کند.

کد خبر: ۳۷٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha