۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
شهرک دارویی برکت در البرز به منطقه ویژه تبدیل می شود
رییس سازمان صمت البرز:

شهرک دارویی برکت در البرز به منطقه ویژه تبدیل می شود

کرج- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: اکنون هفت شهرک صنعتی در استان البرز فعالیت دارند و شهرک دارویی برکت که نخستین شهرک دارویی کشور محسوب می شود به زودی به منطقه ویژه دارویی تبدیل خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی در جلسه اقتصادی استان البرز که با حضور معاون وزیر کشور، استاندار البرز و مدیران ارشد استان برگزار شد، با بیان اینکه البرز توانسته رتبه ششم کشور را در جهش تولید کسب کند افزود: کشف محموله های قاچاق کالا در استان نسبت به سال گذشته به لحاظ ارزش ریالی افزایش یافته است.

ربیعی با اشاره به اینکه پنج درصد اشتغال کشور در البرز است و فعالیت تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی و تولیدی در این استان رقم می خورد، اظهار کرد: در بحث سرمایه گذاری خارجی نیز در دولت «تدبیر و امید» شاهد فعالیت ۲۲ واحد در این زمینه بوده ایم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به تاثیرات کرونا بر تولید البرز گفت: پیش از شیوع این بیماری ۲ میلیون ماسک در سال تولید داشتیم که اکنون به ۶۰۰ میلیون ماسک در سال رسیده است.

رییس سازمان صمت البرز گفت: همچنین ۲۳ واحد تولیدی در زمینه ژل و مواد ضدعفونی  در استان فعالیت دارند به طوریکه تولیدات بهداشتی و آرایشی این استان به سمت تولید مواد ضدعفونی رفته و میزان تولیدات از ۴۰ هزار تن به ۲۲۳ تن در سال رسیده است.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی نیز برای تولید ماسک ورود داشته اند، گفت: هم اینک یک واحد صنعتی دانش بنیان، خطوط تولید ماسک را تولید می کند که از هفته آینده هر سه روز، یک خط تولید عرضه خواهد کرد.

کد خبر: ۳۷٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha