۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
۴۳ طرح تولیدی زیربنایی با اشتغالزایی ۸۰۰ نفری در اردبیل افتتاح می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

۴۳ طرح تولیدی زیربنایی با اشتغالزایی ۸۰۰ نفری در اردبیل افتتاح می شود

اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در ایام دهه فجر ۴۳ طرح در بخش کشاورزی با اشتغالزایی تعداد ۲۶۶ نفر به صورت مستقیم و ۵۳۲ نفر به صورت غیر مستقیم به بهره برداری خواهد رسید.

خلیل نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دستگاههای اجرایی در حوزه فعالیت خود در تلاش هستند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را در معرض دید عموم قرار دهند گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن قدرت وتوانایی های نظام اسلامی است که باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

 وی در همین خصوص به میزان اشتغال طرح‌هایی که در دهه فجر در حوزه کشاورزی به بهره‌برداری خواهد رسید، اشاره کرد و گفت: در این ایام  ۴۳ طرح در بخش کشاورزی با اشتغالزایی تعداد ۲۶۶ نفر به صورت مستقیم و ۵۳۲ نفر به صورت غیر مستقیم به بهره برداری خواهد رسید.

نیکشاد با بیان اینکه میزان اعتبارات هزینه شده  بخش خصوصی برای تعداد ۴۳ طرح، جمعا به مبلغ ۵۰۱ هزار و ۸۶۵ میلیون ریال و بخش دولتی  ۱۵۸۷ میلیون ریال و اعتبارات بانکی ۹۶۰ هزار میلیون ریال است گفت: این پروژه ها شامل ۱۰ طرح در بخش آب و خاک، ۲ طرح در بخش باغبانی، ۱۵ طرح مربوط به تولیدات دامی،  ۴ طرح مربوط به تولیدات زراعی، ۹ طرح مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی و کسب کارهای نوین و تعداد ۳ طرح مربوط به شیلات و آبزیان می باشد.

نیکشاد طرح انبارداری و نگهداری مواد غذایی در دمای صفر درجه در اردبیل، تولید انواع پنیر، تولید انواع محصولات گلخانه ای، پرورش گاو شیری، کشتارگاه گوزل سیمرغ و پرواربندی بره را از جمله طرح‌های شاخص و مهمی عنوان کرد که در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.
 

کد خبر: ۳٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha