۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۵ هزار زنجانی برای طرح ملی اقدام مسکن تایید نهایی شدند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۵ هزار زنجانی برای طرح ملی اقدام مسکن تایید نهایی شدند

زنجان- بیات منش،مدیرکل راه و شهرسازی زنجان،گفت: از ۱۰ هزار ثبت نامی برای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان پنج هزار تایید نهایی شدند. 

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار به طرح ملی اقدام در استان زنجان مسکن اشاره کرد و گفت: از ۱۰ هزار ثبت نامی برای طرح ملی اقدام مسکن در استان  زنجان پنج هزار تایید نهایی شدند. 

وی اظهار کرد: از این تعداد سه هزار متقاضی در استان قسط اول مسکن را به بانک واریز کردند و هزار نفر هم در صف پرداخت قسط اول مسکن هستند. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه ۱۰۰ میلیون تومان هم برای ساخت هر واحد مسکونی به متقاضیان پرداخت می شود، گفت: طرح ملی اقدام مسکن در شرق و غرب زنجان در مناطق گلشهر کاظمیه، کوی نصر، کوی خرداد، کوی فرهنگ و ثمین ساخته می شود و ساخت مسکن در غرب زنجان ۹۹ ساله است.

وی گفت: بیش از یک هزار و ۱۲۸ واحد مسکونی طرح ملی اقدام مسکن در شهرهای آببر و قیدار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ساخته می شود.

بیات منش تاکید کرد: اجرای این طرح در استان زنجان به صورت حمایتی و مشارکتی است و خوشبختانه استان زنجان برای ساخت مسکن مشکلی ندارد. 

وی  گفت: افرادی که در سه ماهه سال ۹۸ نتوانستند برای طرح ملی اقدام مسکن در استان ثبت نام کنند رایزنی هایی انجام شده تا دوباره سامانه فعال شود و ثبت نام کنند و زمین برای این افراد هم پیش بینی خواهد شد. 

کد خبر: ۳۶٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha