۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
۱۰ کیلومتر از جاده سمنان- فیروزکوه بهره‌برداری می‌شود
تا پایان سال؛

۱۰ کیلومتر از جاده سمنان- فیروزکوه بهره‌برداری می‌شود

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با تخصیص و جذب اعتبارات تا پایان سال جاری ۱۰ کیلومتر از جاده سمنان-فیروزکوه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری بعدازظهر پنجشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پیگیری برای تخصیص و جذب ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه جاده سمنان فیروزکوه در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: با تخصیص و جذب این اعتبار ۱۰ کیلومتر از جاده سمنان – فیروزکوه تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ کیلومتر از مسیر این پروژه در محدوده استان تهران نیز آماده بهره‌برداری است، افزود: ساخت و تکمیل جاده سمنان-فیروزکوه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های عمرانی در استان محسوب می‌شود.

اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در استان سمنان
معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه پیگیری‌ها در سطح ملی با جدیت تداوم می‌یابد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال جاری ۲۶ کیلومتر از این جاده در محدوده استان سمنان و استان تهران تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

فخری با اشاره به وسعت جاده‌های استان سمنان یادآور شد: طول جاده‌های این استان برابر با پنج استان کشور است که علی‌رغم گستردگی آن‌ها پلیس‌راه تاکنون کارنامه درخشانی را در ارائه خدمات به مردم و مسافران عبوری از این استان دارد.

وی با تأکید بر ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در استان بیان کرد: پروژه اصلاح نقطه حادثه‌خیز پیچ پنج‌هزاری و پیمانکار در نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در منطقه برون‌شهری لاسجرد از هفته آینده برای رفع نواقص کار خود انجام می‌شود.

کد خبر: ۳۶٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha