۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
 اتاق بازرگانی زنجان به دنبال جذب سرمایه گذارهای جدید است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

 اتاق بازرگانی زنجان به دنبال جذب سرمایه گذارهای جدید است

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان،گفت: اتاق بازرگانی زنجان به دنبال جذب سرمایه گذاری های جدید است و در این میان از تمام فرصت ها برای تقویت ارتباط تجاری با کشور بنگلادش استفاده می کند. 

به گزارش خبرنگار بازار، علی یگانه فرد ظهر پنجشنبه در دیداربا سفیر بنگلادش در محل اتاق بازرگانی زنجان،گفت: تمام اطلاعات و ظرفیت های سرمایه گذاری استان زنجان در بخش های مختلف در اختیارسفارت بنگلادش قرار خواهد گرفت. 

وی اظهار کرد: این استان در بخش کشاورزی و فناوری و آی تی ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید از این مهم برای تقویت ارتباط تجاری با کشور بنگلادش استفاده شود. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، گفت: باید تمام فرصت های سرمایه گذاری بین دو کشور به خوبی بیان و مطرح شد، تا تجار بتوانند سرمایه گذاری های لازم را داشته باشند. 

یگانه فرد با بیان اینکه نقشه راه صادراتی در استان به همت اتاق بازرگانی زنجان تدوین شده است، تاکید کرد: در راستای عملیاتی شدن این نقشه راه گام های هوبی برداشته شده است. 

وی گفت: اتاق بازرگانی زنجان به دنبال جذب سرمایه گذاری های جدید است و در این میان از تمام فرصت ها برای تقویت ارتباط تجاری با کشور بنگلادش استفاده می کند. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه بخش کشاورزی استان زنجان ظرفیت های فوق العاده ای دارد، ابراز داشت: در بخش زیتون و انار  استان زنجان در سطح کشور جایگاه خوبی دارد و باید سرمایه گذاری در این بخش بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۳۶٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha