۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
۲۸ پارک علم و فناوری در کشور بنگلادش وجود دارد
سفیر بنگلادش در ایران:

۲۸ پارک علم و فناوری در کشور بنگلادش وجود دارد

زنجان- سفیر بنگلادش در ایران، با بیان اینکه ۲۸ پارک علم و فناوری در کشور بنگلادش وجود دارد، گفت: این تعداد پارک بسیار فعال و پویا هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، سارکار سفیر بنگلادش ظهر پنجشنبه در جمع فعالین و تجار استان زنجان در محل اتاق بازرگانی زنجان،گفت: دیدار با استاندار زنجان و فعالین تجاری استان زنجان خروجی بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت. 

وی تفکرات و برنامه های مطرح شده در جلسه را مناسب برای تقویت ارتباط با کشور بنگلادش اعلام کرد و یاد آورشد: نظرات مطرح شده در جلسه توسط تجار این استان به اتاق بازرگانی استان ارائه و در اختیار سفارت بنگلادش قرار بگیرد. 

سفیر بنگلادش در ایران، با بیان اینکه ایران و بنگلادش به خاطرروابط دوستانه ای که با هم دارند می توانند روابط تجاری خود را بیشتر تثبیت کنند. 

سارکار،تاکید کرد: برای ارتباط تجاری بین دو کشور باید ظرفیت ها و اطلاعات هر دو کشور در اختیار تجار قرار بگیرد چرا که تجار در اعزام و پذیرش هیئت‌ها بیشتر با یکدیگر آشنا می‌شوند و در این رفت و آمدهاست که بازارها و محصولات مورد هدف برای تجارت شناخته شده می شود. 

وی افزود: بخش خصوصی استان زنجان نیز با احصاء ظرفیت‌های سرمایه گذاری و تجاری در بنگلادش زمینه تقویت روابط تجاری بین دو کشور شوند. 

سفیر بنگلادش در ایران، با بیان اینکه ۲۸ پارک علم و فناوری در کشور بنگلادش وجود دارد، تاکید کرد: این تعداد پارک بسیار فعال و پویا هستند و دانشجویان  ایرانی در کشور بنگلادش تحصیل می کنندو دانشجویان بنگلادشی هم در ایران تحصیل می کنند و در این میان می توان از این ظرفیت بسیار مهم برای تقویت ارتباط تجاری در بخش های مختلف استفاده کرد. 

سار کار، افزود: ایران ها در راستای قرار دادن دانش  به کشور ما کار بسیار انسان دوستانه ای را انجام می دهد که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود. 

وی تصریح کرد: تمام اطلاعات و امکانات در اختیار طرفین تجاری قرار بگیرد و وب سایت سفارت  بنگلادش راه اندازی شده و تمام اطلاعات و ظرفیت ها در این وب سایت بار گذاری می شود و این مهم فرصت خوبی برای تقویت سرمایه گذاری تجاری است.

کد خبر: ۳۶٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha