۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
مشعل گاز در ۴۰ روستای مازندران روشن می شود
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

مشعل گاز در ۴۰ روستای مازندران روشن می شود

ساری- احمدپور، مدیرعامل شرکت گاز مازندران، شمار روستاهای بهره مند از گاز طبیعی را در استان بیش از دو هزار و ۲۰۰ روستا ذکر کرد و گفت: مشعل گاز هفته دولت در ۴۰ روستای استان روشن می شود.

جعفر احمدپور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پروژه های هفته دولت در استان اظهار داشت: شمار روستاهای گازرسانی شده تا پایان هفته دولت به بیش از دو هزار و ۲۹۰ روستا خواهد رسید زیرا در این هفته ۴۰ روستا از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه روند گازرسانی در استان به رغم محدودیت های مالی در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و طی هفت سال فعالیت دولت ۸۸۰ روستا به شبکه سراسری گاز متصل شدند، افزود: با اجرای طرح های گازرسانی، مصرف سوخت فسیلی از جنگل ها به حداقل رسیده است.

وی با عنوان اینکه تاکنون بیش از ۷۹۶ هزار عملک گاز در استان نصب شده است، یاداور شد: شمار مشترکان نیز به بیش از یک میلیون و ۴۴۴ هزار مشترک در استان رسیده است.

احمدپور گازرسانی به شهرهای کوهستانی گزنک و بلده را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: تا سال ۱۴۰۱ پرونده گازرسانی به استان بسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران شمار مشترک های جدید سال جاری در مناطق روستایی را ۱۸ هزار مشترک ذکر کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور در دست اجرا است.

کد خبر: ۳۶٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha