۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
اصلاح اقتصاد و فرهنگ در اولویت مجلس است؛ فساد اقتصادی برگرفته از آسیب فرهنگی
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر:

اصلاح اقتصاد و فرهنگ در اولویت مجلس است؛ فساد اقتصادی برگرفته از آسیب فرهنگی

مهدی‌شهر- نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه فساد اقتصادی برگرفته از آسیب فرهنگی است، گفت: اصلاح اقتصاد و فرهنگ در اولویت مجلس است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس گلرو صبح پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مهدی‌شهر در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه امروزه شاهد گسترش فساد اقتصادی در بدنه جامعه هستیم که این امر ریشه در ضعف فرهنگی دارد، اظهار داشت: اصلاح اقتصاد و فرهنگ از اولویت‌های اصلی مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه ویژه مسئولان به‌ویژه نمایندگان مجلس به مقوله فرهنگ و مبارزه با آسیب‌های فرهنگی بیان کرد: فساد اقتصادی، رشوه و رانت ناشی از ضعف فرهنگی است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس انحراف فرهنگی را عامل اصلی ایجاد فاصله طبقاتی دانست و گفت: باید به ارتقای سطح فرهنگ عمومی در جامعه اهتمام بیشتری بورزیم و با شناسایی آسیب‌های موجود برای رفع مسائل اقتصادی نیز گام برداریم.

گل رو بابیان اینکه فرهنگ به دو بخش سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و تعالی، عمومی تقسیم می‌شود، یادآور شد: فرهنگ متعالی برگرفته از فرهنگ ارزش‌های الهی و ارزش‌های عاشورایی و فرهنگ عمومی برگرفته از زیست اجتماعی است.

کد خبر: ۳۶٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha