۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
اتکای دولت به برجام رونق تولید را ضعیف کرد؛ کوتاهی دولت در بخش مسکن
نماینده دامغان در مجلس:

اتکای دولت به برجام رونق تولید را ضعیف کرد؛ کوتاهی دولت در بخش مسکن

دامغان- نماینده دامغان در مجلس با اشاره به اینکه اتکای بیش‌ازاندازه دولت به برجام و مسائل آن‌که سبب شد تا عملاً به تولید و ‏رونق داخل کشور ضربه وارد شود، گفت: شاهد تعطیلی یک هزار کارخانه در سال جاری هستیم که امید است در سال جاری به ‏چرخه تولید بازگردند‎.‎

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اکبر علیزاده برمی شامگاه چهارشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی دفتر خود در دامغان ضمن اشاره به مسائل اقتصادی روز کشور به‌خصوص رونق تولید، بیان کرد: دولت به موضوع برجام، سال‌ها رونق و توجه به تولید داخلی را عملاً متوقف کرد.

وی با اشاره به‌ضرورت راه‌اندازی مجدد یک هزار کارخانه تعطیل‌شده در سال جاری به دلیل مشکلات اقتصادی، بیان کرد: راه‌اندازی مجدد این کارخانه‌ها با روش‌ها و دیدگاه‌های علمی و عملی می‌تواند به توسعه اشتغال در کشورمان کمک کند.

خسارت‌های ناشی از نگاه به غرب
عضو خانه ملت بابیان اینکه خسارت‌های ناشی از دل بستن و نگاه دولتمردان به خارج از کشور به‌جای خود باقی است، بیان کرد: دولت یک هزار و ۵۰۰ کارخانه را راه‌اندازی کرده اما از سوی دیگر کارخانه‌های زیادی هم تعطیل‌شده‌اند لذا باید به سیاست‌های اقتصادی مناسبی دست‌یابیم.

علیزاده برمی بابیان اینکه دولت در بخش مسکن کوتاهی کرده است، گفت: در ماه‌های اخیر شاهد هستیم که دولت نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد همچنین شاهد رشد سرسام‌آور قیمت‌ها هستیم.

وی افزود: دولت شش سال را با توجه به تأکیدات و تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به غرب نگاه داشت و علناً این مدت هدر رفت لذا امید است در ماه‌های آتی حداقل دولت با تعامل بهتر با مجلس و مسئولان شاهد عملکرد خوب در حوزه‌های اقتصادی باشیم.

کد خبر: ۳۶٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha