۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
۳۲۳ هزار تن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شده است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۳۲۳ هزار تن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شده است

زنجان- ایزدی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: از ۱۵ خردادماه تاکنون ۳۲۳ هزار تن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش دارد. 

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار به خرید گندم تضمینی و توافقی از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: از ۱۵ خردادماه تاکنون ۳۲۳  هزار تن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش دارد. 

وی اظهار کرد: مطالبات گندم‌کاران درکمترین زمان پرداخت می‌شود و تاکنون ۵۱۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، تاکید کرد: ۳۵ مرکز برای خرید گندم از کشاورزان زنجان پیش بینی شده و تمام این مراکز فعال می باشد.

ایزدی با بیان اینکه این استان در خرید گندم  از کشاورزان رتبه نهم کشوری را دارد، تاکید کرد:  پیش بینی تولید گندم در استان امسال ۴۴۵ هزار تن است  و زنجان مازاد برنیاز گندم تولید و به استان‌های دیگر هم ارسال می کند. 

وی تاکید کرد: کیفیت گندم استان نسبت به سال های گذشته  بهتر شده و جشن خرید گندم طی شهریورماه سال جاری برگزار می شود. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، افزود: تاکنون شهرستان خدابنده بیشترین خرید گندم در استان زنجان را به خود اختصاص داده است. 

کد خبر: ۳۶٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha