۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
پروژه پل پارسی سوادکوه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

پروژه پل پارسی سوادکوه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سوادکوه- مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از پیشرفت ۸۵ درصدی پل پارسی سوادکوه خبر داد و گفت: این پروژه بزودی بهره برداری می شود.

به گزارش بازار به نقل از راه و شهرسازی مازندران، محمد نظری از روند تکمیل پل پارسی سوادکوه بازدید و تصریح کرد: یکی از دغدغه های اصلی مردم فهیم این منطقه همین پروژه است که با پیگیری به عمل آمده این پروژه که با پیشرفت فیزیکی بسیار بالایی همراه بوده ودر آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

نظری یادآور شد: احداث و تکمیل پل پارسی سوادکوه با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی به طول ۶۰ متر و عرض ۱۰متر با اعتبار هزینه شده ۱۷ میلیارد ریال در حال انجام بوده که انشاالله بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در ادامه از تکمیل پل پله پا و بهسازی محور خطیر کوه بازدید کرد و گفت: با توجه به حجم تردد و موقعیت خاص این منطقه، این اداره کل در تلاش است تا با تخصیص اعتبار مناسب پروژه های حوزه راه و شهرسازی در این منطقه را با جدیت و تلاش مضاعف پیگیری و برای اتمام این پروژه ها از هیچ کوششی فروگذار نکند.

وی اظهار داشت: شهرستان سوادکوه به دلیل موقعیت خاص و قرارگیری در مسیر راه ارتباطی تهران به مشهد مقدس دارای اهمیت ویژه ای است.

کد خبر: ۳۶٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha