۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
علت نقص فنی در حادثه ماهشهر مورد تایید نیست
سخنگوی سازمان هواپیمایی:

علت نقص فنی در حادثه ماهشهر مورد تایید نیست

جعفرزاده درباره احتمال خطای خلبان در هدایت هواپیمای تهران-ماهشهر در بروز حادثه امروز گفت: با توجه به اعزام تیم کارشناسی فنی سازمان هواپیمایی هنوز نمی‌توان علت این حادثه را مشخص کرد و این موضوع در دست بررسی است.

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار درباره حادثه هواپیمای تهران-ماهشهر گفت: در این لحظه نقص فنی به‌عنوان علت بروز این حادثه تایید نمی‌شود و منتظر اعلام نتیجه از سوی تیم کارشناسی در خصوص این اتفاق هستیم.

جعفرزاده درباره احتمال خطای خلبان در هدایت هواپیما در بروز این حادثه گفت: با توجه به اعزام تیم کارشناسی فنی سازمان هواپیمایی هنوز نمی‌توان علت این حادثه را مشخص کرد و این موضوع در دست بررسی است.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پرواز شماره  ۶۹۳۶ تهران-ماهشهر شرکت هواپیمایی کاسپین با ۱۳۵ مسافر و ۷ خدمه پرواز در ساعت ۶:۴۵ تهران را به مقصد ماهشهر ترک و در ساعت ۷:۵۰ صبح امروز پس از فرود (لندینگ) از باند فرودگاه ماهشهر خارج و با عبور از فنس های فرودگاه وارد اتوبان –ماهشهر – اهواز شد.

این هواپیما که از نوع McDonnell Douglas MD-۸۳ بوده و اکنون با شماره ثبت (رجیستر) EP-CPZ در خدمت ناوگان هواپیمایی شرکت کاسپین است، اولین پرواز خود را در سال ۱۹۹۴ انجام داد و در آگوست ۲۰۱۲ از سوی هواپیمایی «خورس ایر کمپانی» اوکراین به ناوگان شرکت کاسپین پیوست. این هواپیما برای پرواز از دو موتور «پرات اند ویتنی» بهره می‌برد.

کد خبر: ۳٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha