۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
۷۵میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد
مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی:

۷۵میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد

بیرجند- مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی از پرداخت ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به دو هزار و ۵۰۰ طرح از سوی این ستاد در استان خبر داد.

به گزارش بازار، سید مجتبی موسوی ظهر چهارشنبه در مراسم اهدا ۲۲ سری جهیزیه به زوج های مناطق محروم خراسان جنوبی که در سالن غدیر بیرجند برگزار شد، اظهارکرد: ستاد فرمان امام (ره) از بدو شیوع کرونا در کشور و استان در پویش های مختلفی تلاش کرد تا در کنار نیازمندان باشد و کمک هایی به آسیب دیدگان از این بیماری داشته باشد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی بیان داشت: در گام اول کمک های مومنانه بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان در استان توزیع شده است.

 توزیع ۲۲ سری جهیزیه در طرح احسانه
موسوی به توزیع ۴۳ هزار بسته پروتئینی مرغ به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان در دومین مرحله از اجرای رزمایش همدلی و احسان اشاره کرد و بیان داشت:  هدف از این اقدام حمایت از تولید داخلی صنعت مرغداری استان در سال جهش تولید و حمایت از آسیب دیدگان کرونا بوده است.

 وی با بیان اینکه وام های قرض الحسنه را نیز برای حمایت از آسیب دیدگان در استان داشته ایم، بیان کرد: در این راستا به دو هزار و ۵۰۰ نفر در قالب اجرای طرح های اشتغالزا بیش از ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی به پویش احسانه نیز اشاره کرد و افزود: در این پویش ۵ هزار جهیزیه بین زوج های نیازمند مناطق محروم توزیع می شود که در مرحله اول سهم خراسان جنوبی ۲۲ سری جهیزیه به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

 توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در ماه محرم
موسوی با بیان اینکه در روز عید غدیر نیز ۴۰ تن گوشت مرغ بین هیئت های مذهبی استان توزیع کرده ایم، گفت: با توزیع این میزان گوشت بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع شده است.

 وی بیان داشت: پیش بینی کرده ایم تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دیگر در استان اعطا شود.

 موسوی بیان داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی تا کنون بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمران، اشتغال و کمک به نیازمندان در استان خراسان جنوبی هزینه کرده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: در دهه اول محرم نیز ۱۰ هزار بسته معیشتی را بین آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع خواهیم کرد.

به گفته وی توزیع بسته های سلامت نیز بین عزاداران حسینی در برنامه این ستاد در استان قرار دارد.

کد خبر: ۳۶٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha