۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
۵ پروژه با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال در خارگ افتتاح می‌شود
بخشدار ویژه خارگ:

۵ پروژه با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال در خارگ افتتاح می‌شود

بوشهر- ابراهیمی، بخشدار ویژه خارگ گفت: ‌پنج پروژه شاخص با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال در هفته دولت در جزیره خارگ افتتاح خواهد شد.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مراکز مهم و راهبردی ایران اسلامی به شمار می‌رود و توسعه بهسازی و نوسازی زیرساخت‌های این جزیره یکی از اولویت‌های مدیران ارشد استان بوشهر در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌دهی نظام مقدس جمهوری اسلامی در خارگ است.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی در حوزه زیرساخت‌های بندری خارگ موضوع توسعه و تجهیز برق محدوده اسکله مروارید خارگ بود که به همت اداره کل بنادر و دریانوردی استان و اداره بندر و دریانوردی خارگ پست برق این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در حوزه زیرساخت‌های شهری یکی از معضلات این جزیره بحث دفع آب‌های سطحی این جزیره بود که به همت شهرداری خارگ پروژه کانال دفع آب‌های سطحی جزیره با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال افتتاح خواهد شد، همچنین شهرداری خارگ در راستای ایمن‌سازی ساختمان‌های شهرک ۲۲ بهمن خارگ پروژه‌ای با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد کرد.

ابراهیمی در ادامه اظهار کرد: به همت مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران جاده دسترسی کوی فرهنگیان به فرودگاه شهدای خارگ با اعتبار بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال نیز در این هفته افتتاح خواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به مشکلات ارتباطی در این جزیره گفت: نقاط کور ارتباطی در بخش ویژه خارگ با حضور مدیران ارشد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین مخابراتی خارگ و استانی شناسایی و بررسی شد که در هفته دولت یک بستر مخابراتی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در محدوده شهری خارگ افتتاح که باعث ارتقا کیفیت خدمات ارتباطی در خارگ می‌شود.

ابراهیمی در پایان یادآور شد:‌ پنج پروژه شاخص با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال در این جزیره خارگ افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۳۶٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha