۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
انتخاب و معرفی وزیر صمت در حال بررسی است
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

انتخاب و معرفی وزیر صمت در حال بررسی است

امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: وزارت صمت اکنون با سرپرستی آقای جعفر سرقینی اداره می‌شود و اینکه چه وقت و چه کسی به عنوان وزیر پیشنهاد و معرفی شود از سوی رئیس جمهور در حال بررسی است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به اینکه مدت سرپرستی آقای مدرس خیابانی منقضی شده بود، بنابراین برای رئیس جمهور تنها راه باقی مانده برای تعیین سرپرست وزارت صمت استجازه از مقام معظم رهبری بود، بر این اساس آقای سرقیمی را که از معاونان مطلع وزارت صمت بود به عنوان سرپرست وزارت صمت منصوب کرد.

امیری در خصوص دستور کار امروز جلسه هیات دولت هم گفت: تعدادی از وزاتخانه‌ها و معاونان رئیس جمهور درخواست کردند که چند لایحه مهم قبلا تقدیم مجلس شده است و از مجلس درخواست کنیم تا خارج از نوبت و با الویت مورد رسیدگی قرار دهد، از جمله این لایحه‌ها شفافیت، لایحه تعارض منافع و همچنین چند موافقت نامه با کشور روسیه و برزیل است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، تصریح کرد: دولت با درخواست دستگاه‌های ذیربط موافقت کرد و ما از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم، با توجه به اینکه این چند لایحه و همچنین لایحه شفافیت و لایحه مدیریت تعارض منافع از لوایح مهم کشور هستند و می‌توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند، آن‌ها در اولویت رسیدگی قرار دهند.

کد خبر: ۳۶٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha