۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
اونس ۸ دلار ارزان شد/ دلار ۲۳۰۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

اونس ۸ دلار ارزان شد/ دلار ۲۳۰۰۰ تومان

محمدولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش قیمت اونس در بازارهای جهانی و دلار در بازار آزاد روند قیمت طلا و سکه را کاهشی کرد.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با کاهش ۸ دلاری در بازارهای جهانی به ۱۹۹۰ دلار رسید.

وی افزود: امروز نیز قیمت تمام سکه طرح قدیم نسبت به دو روز گذشته تغییری نکرده است و همچنان با نرخ ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

به گفته این فعال صنفی؛ در حال حاضر قیمت مبادله هر قطعه تمام سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۲۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، هر قطعه ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته هیچ تغییری نکرده است.

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر مثقال طلا چهار میلیون و ۶۱۱ هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته کاهش ۳۹ هزار تومانی را نشان می دهد.

محمد ولی تصریح کرد: امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۶۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته کاهش ۸ هزار تومانی را نشان می دهد.

امروز هر دلار با قیمت ۲۳ هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۰۰ تومانی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۶٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha