۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
برخورد با ۱۴ واحد تولیدی متخلف تولید و عرضه شن و ماسه در ایلام
سرپرست سازمان صمت استان ایلام خبر داد:

برخورد با ۱۴ واحد تولیدی متخلف تولید و عرضه شن و ماسه در ایلام

ایلام- سرپرست سازمان صمت استان ایلام از برخورد با ۱۴ واحد تولیدی متخلف شن و ماسه در استان خبر داد و گفت: تولیدکنندگان شن و ماسه ملزم به رعایت نرخ‌های مصوب هستند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ایلام، رضا محمدرحیمی اظهار داشت: بازرسان سازمان صمت استان ایلام با بررسی تخلف چندین واحد تولیدی شن و ماسه در استان موضوع را بررسی کرده و در همین راستا تعداد ۱۴ واحد متخلف شناسایی و برای آنان پرونده تخلف با ارزش ریالی بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی کرده‌اند.

وی تاکید کرد: بدیهی است تولیدکنندگان شن و ماسه ملزم به رعایت نرخ‌های مصوب و تمکین از قانون هستند، در غیر این صورت واحدهای متخلف پلمب می‌شوند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: شهروندان ایلامی در سراسر استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی و … از طریق مراجعه حضوری یا سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان صمت در کمترین زمان موضوع را اطلاع رسانی و پیگیری کنند.

رحیمی گفت: هرگونه افزایش نرخ فروش مصالح دانه بندی استاندارد (شن و ماسه) مطابق مصوبات تنظیم بازار کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

کد خبر: ۳۶٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha