۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
لاریجانی: مالیات شرکت‌های دولتی باید شفاف شود

لاریجانی: مالیات شرکت‌های دولتی باید شفاف شود

  رییس مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش بودجه شرکت‌های دولتی از سوی رییس دیوان محاسبات کشور گفت: مالیات شرکت‌های دولتی باید شفاف و مشخص شود چقدر منابعی که شرکت‌های دولتی به دست می‌آورند در بودجه لحاظ می‌شود.

به گزارش بازار،علی لاریجانی در جلسه علنی امروز- سه شنبه- مجلس شورای اسلامی پس از پایان گزارش رییس دیوان محاسبات از عملکرد بودجه ای شرکت های دولتی گفت: آقای عادل آذر کار پسندیده و خوبی را انجام دادند، گزارش نشان می‌دهد باید سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصمیمات دقیقی درباره بودجه شرکت‌های دولتی اتخاذ کنند؛ پیشنهاداتی که در این گزارش داده شد خوب است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از درآمدهای بودجه حاصل از فروش بنزین از توزیع در داخل کشور است، تاکید کرد: ما بخشی از بنزین را صادر می کنیم که باید مابه التفاوت درآمدهای حاصل شده به عنوان منابع دولت محسوب شود، این مشابه وضعیت نفت است.

وی تاکید کرد: کمیسیون برنامه به این موضوع توجه کند سیاست کشور جلوگیری از خام فروشی است، اما فرآورده‌ها را می‌توانیم بفروشیم که باید فرآورده‌ها به عنوان درآمد حساب شوند این اشکالی است که به عنوان درآمد در بودجه نمی آید و باید حل شود.

کد خبر: ۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha