۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
یکصد واحد صنفی در شهرک بنکداران همدان آماده شده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان:

یکصد واحد صنفی در شهرک بنکداران همدان آماده شده است

همدان - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با بیان اینکه تاکنون یکصد واحد صنفی در شهرک بنکداران همدان به طور کامل آماده شده است، گفت: تعداد یکصد واحد دیگر در حال تکمیل است.

به گزارش بازار؛ معاون امور اقتصادی استاندار همدان با همراهی فرماندار همدان و تنی چند از مدیران استان ضمن بازدید از پروژه در حال احداث شهرک بوعلی ۲ در نشستی با حضور مدیران ذیربط مسائل و مشکلات این طرح به منظور تکمیل و بهره برداری سریع‌تر از این مجموعه را مورد بحث قرار دادند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در این نشست گفت: شهرک صنعتی بوعلی ۲ همدان با توجه به موقعیت جغرافیایی در مجاورت شهر جورقان و طرح ساماندهی اصناف برای احداث شهرک صنفی و انتقال برخی از اصناف مد نظر قرار گرفت.

محمدرضا بادامی افزود: این طرح در سه فاز برای استقرار واحدهای صنفی بنکداران مواد غذایی، لوازم خانگی و سایر اصناف پیش بینی شده که فاز نخست آن شامل احداث ۴۰۰ واحد صنفی ویژه بنکداران و انتقال این واحدها از بافت بازار همدان به این مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون یکصد واحد صنفی این شهرک به طور کامل آماده شده و حدود یکصد واحد دیگر در حال تکمیل است، اضافه کرد: تمام زیرساخت‌های لازم برای این واحدها فراهم شده و پس از نصب انشعابات و پیاده رو سازی تا دهه فجر آماده تحویل خواهد بود.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان نیز با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی باید در زمانبندی مشخص واحدها را تکمیل و تحویل بهره برداران دهند، عنوان کرد: با توجه به اعلام آمادگی مدیران عامل شرکت‌های خدمات رسان در این جلسه مقرر شد تا پایان آبان ماه سال جاری انشعابات چهارگانه واحدهای این مجموعه واگذار شود.

ظاهر پور مجاهد تاکید کرد: واحدهای صنفی در این شهرک باید در اختیار افراد واجد شرایط و فعالان این اصناف قرار گیرد و این واگذاری به نحوی باشد که از بحث واسطه گری و واگذاری چند واحد به یک فرد و سودآوری از خرید و فروش آن جلوگیری شود.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی در خصوص استقرار شعب بانکی و دیگر خدمات عمومی مورد نیاز این شهرک نیز در اسرع وقت اقدام کند.

فرماندار شهرستان همدان نیز با توجه به موقعیت این شهرک یادآور شد: دسترسی مطلوب این شهرک به راه اصلی و راه آهن از جمله مزیت‌های این شهرک است که می‌تواند با تمرکز زدایی به عنوان بارانداز توزیع کالا در غرب کشور مطرح باشد.

حسین افشاری با اشاره به محدودیت‌ها و مشکلات ترافیکی به ویژه برای برخی از اصناف در محدوده بازار همدان افزود: شهرک بنکداری با امکان تردد خودروها بدون مشکلات ترافیکی پیش بینی شده و باید مرکزی فعال در توزیع کالا باشد و تبدیل به انبار کالا نشود.

وی با اشاره به مزیت دیگر مجاورت این شهرک با فرودگاه و شهر جورقان اظهار کرد: در راستای تأمین امنیت این شهرک تدابیر لازم از طریق شورای تأمین شهرستان اتخاذ خواهد شد.

کد خبر: ۳۶٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha