۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
بررسی ۶ سوال نمایندگان مجلس از وزیر اقتصاد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

بررسی ۶ سوال نمایندگان مجلس از وزیر اقتصاد

طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون ۶ سوال از وزیر امور اقتصاد و دارایی مطرح شد که برخی از نمایندگان سوال‌کننده به دژپسند برای ارائه گزارش‌های لازم مهلت دادند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه ۲۸ مرداد ماه) کمیسیون متبوعش، به حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در جریان نشست امروز ۶ سوال از وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح شد.

وی با بیان اینکه سوال علی اصغر عنابستانی درخصوص علت عدم اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار بود، افزود: وزیر اقتصاد درباره این سوال توضیحاتی ارائه داد و در نهایت مقرر شد؛ کارگروهی متشکل از اعضای کمیسیون فرآیندهای این حوزه را بررسی کنند، سپس نماینده سوال کننده درباره سوال اظهار نظر کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: نماینده سوال کننده بعدی محمد صفایی بود؛ محور سوال این نماینده عدم اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی بود، آقای دژپسند توضیحاتی ارائه کرد و نماینده مردم گناباد قانع شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: سوال کننده بعدی حسن نوروزی بود؛ کم توجهی به مبارزه با قاچاق کالا و ارز محور سوال نماینده رباط کریم بود که مراعا ماند تا آقای نوروزی از گمرک بازدید به عمل آورده و پس از یک ماه درباره آن تصمیم گیری کند.

طغیانی به سوال احسان ارکانی از وزیر اقتصاد اشاره کرد و افزود: مدیریت ضعیف و ناکارآمدی شدید در حوزه ماموریت‌های اداره کل اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی محور سوال این نماینده از دژپسند بود که این سوال مراعا ماند تا نواقص مذکور در مدت مشخص رفع شود.

وی ادامه داد: علیرضا سلیمی درباره عدم پرداخت ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در حوزه‌هایی که معدن در آن قرار داد، وزیر اقتصاد را مورد سوال قرار داد در نهایت مهلت ۱۵ روزه به وزیر داده شد تا گزارش ارائه شده توسط نماینده محلات مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نماینده سوال کننده بعدی سید محمد میرتاج الدینی بود، تصریح کرد: حکم ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید محور سوال این نماینده بود که مراعا ماند.

کد خبر: ۳۶٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha