۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
رسوب کالا در گمرک قزوین به صفر رسیده است
استاندار قزوین:

رسوب کالا در گمرک قزوین به صفر رسیده است

قزوین- استاندار قزوین با اشاره به نقش مدیریت در مشکلات اقتصادی ناشی از سوء مدیریت در کشور گفت:بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه با مدیریت درست قابل حل شدن است همانطور که امروز در گمرک استان با وجود برنامه ریزی و مدیریت درست رسوب کالا به صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور سه شنبه شب در جلسه شورای گفت وگوی استان قزوین که با حضور مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات امروز کشور را میتوان ناشی از سوء مدیریت دانست و شاید اگر میتوانستیم بررسی جامعی انجام دهیم بیش ز ۷۰ درصد از مشکلات جامعه با مدیریت درست قابل حل شدن بود.

وی بیان کرد: این که بسیاری از افراد امروز حتی در عرصه های مدیریت کلان به خود اجازه نمیدهند فراتر از روزمرگی ها حرکت کنند و به دنبال راهکاری برای حل مشکلات باشند قابل قبول نیست و شرایط امروز کشور مدیرانی جسور و با تدبیر می طلبد.

استاندار قزوین گفت: اگرچه قبول داریم که شرایط اقتصادی، محدودیت های ناشی از تحریم و موقعیت خاص حاکم بر کشور موجب شده است تا برخی از مشکلات بیش از گذشته بر جامعه سایه بیافکند اما نباید فراموش کنیم که بسیاری از کشورهای دیگر نیز در طول دوران خود با این دشواری ها مواجه شدند اما توانستند مدیریت کنند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: متاسفانه واقعیت این است که ما یاد نگرفته ایم از دارایی های خود بیشترین میزان بهره وری را داشته باشیم و همین مسئله خسارت زیادی به کشور زده ست، بسیاری از دارایی های ما از مرزها خارج شده است و بسیاری از سرمایه ها به هدر رفته است.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که قوانین و مقررات سخت گیرانه مسیر تولید را با دشواری همراه کرده است که بخشی از قوانین شناسایی شده و برای رفع آن و یا تدوین راهکاری قانونی در تلاشیم.

استاندار قزوین گفت: با همه این شرایط ما معتقدیم در قزوین مدیران باید خادم عرصه تولید باشند و از این رو با جدیت با تخلف مدیران برخورد میکنیم.

جمالی پور خاطرنشان کرد: البته معتقدیم هر تخلفی نباید به دستگاه قضا راه پیدا کند و میتوان با توجه دستگاه نظارتی در ابتدا جلوی سوء استفاده ها را گرفت.

رسوب کالا در گمرک قزوین کاهش یافته است
عیسی قبادی در ادامه این جلسه با اشاره به عملکرد مطلوب برخی از مدیران استانی در قزوین اظهار داشت: همراهی مدیران در قزوین در طی یک سال اخیر افزایش خوبی یافته است و شاهد این هستیم که در برخی از بخش ها نظیر گمرک شاهد کاهش رسوب کالا هستیم.

وی عنوان کرد: جسارت مدیر گمرک استان قزوین در ترخیص به موقع کالاها موجب شده است تا بسیاری از مشکلات موجود در این بخش در استان حل شود اما متاسفانه شاهد این هستیم که همین مدیر ما امروز از سوی مرکز مورد بازخواست واقع شده است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: روان سازی حرکت در گمرک موجب شده است تا رضایت صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی استان جلب شود و امیدواریم حرکت ارزشمندی که در استان به منظور حمایت از تولید و صنعت آغاز شده است ادامه دار باشد.

کد خبر: ۳۶٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha