۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
شناسایی ۲ هزار و ۲۰۰ بنگاه آسیب‌دیده از کرونا در استان زنجان 
رئیس صمت زنجان خبر داد

شناسایی ۲ هزار و ۲۰۰ بنگاه آسیب‌دیده از کرونا در استان زنجان 

زنجان- فغفوری، رئیس صمت زنجان از شناسایی ۲ هزار و ۲۰۰ بنگاه آسیب‌دیده از کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۸۱۲ بنگاه اطلاعات خود را در سامانه کارا ثبت کردند.  

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کرونا برخی از مشاغل  در استان زنجان  را دچار آسیب کرد، گفت: چهار اتحادیه زیر مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مشمول دریافت تسهیلات کرونایی هستند.  

وی با بیان اینکه اتحادیه تاکسی تلفنی‌ها مشمول دریافت تسهیلات کرونایی هستند، اظهار کرد: اطلاعات  رانندگان پس از ثبت در سامانه کارا در کارتابل وزارت کشور قرار می‌گیرند  و شهرداری ها باید اطلاعات را تایید کنند.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت:۹۰ درصد رانندگان درون شهری در استان زنجان خواستار دریافت تسهیلات هستند ولی مشکل دارند.  

فغفوری تاکید کرد: متاسفانه در استان زنجان هتل داران تمایل زیادی برای دریافت تسهیلات کرونایی ندارند و تسهیلات در نظر گرفته شده را ناچیز می دانند.  

وی از شناسایی دو هزار و ۲۰۰ بنگاه آسیب‌دیده از کرونا در استان زنجان  خبر داد و یادآور شد: از این تعداد یک هزار و ۸۱۲ بنگاه اطلاعات خود را در سامانه کارا ثبت کردند.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در معرفی مشاغل به بانک ها برای دریافت تسهیلات تلاش جدی را دارد تا متقاضیان هر چه زودتر تسهیلات را دریافت کنند.  

کد خبر: ۳۶٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha