۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
واگذاری صدور مجوز کسب‌ و کار به خانه صنعت‌ و معدن
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران اعلام کرد

واگذاری صدور مجوز کسب‌ و کار به خانه صنعت‌ و معدن

صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: وزارت صمت در راستای تسهیل فضای کسب‌وکار، صدور مجوز در این خصوص را به خانه صنعت‌ و معدن استان تهران واگذار کرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، یداله صادقی در آیین تجلیل از برگزیدگان صنایع و معادن استان که با حضور فعالان این بخش و برخی از مسئولان استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، افزود: البته در گذشته نیز صدور بخشی از مجوزهای کسب‌وکار بر عهده این تشکل بود که برای اثربخشی تصمیمات نیاز است دستورالعمل‌ها تغییر اساسی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اقداماتی برای اصلاح ضوابط اجازه افزایش تولید و استقرار کارخانه‌ها در شعاع ١٢٠ کیلومتر تدوین شده است و به توافق‌های مثبتی دست یافته‌ایم.

صادقی اضافه کرد: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز برای تخصیص تسهیلات به واحدها و بنگاه‌های اقتصادی و تامین زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز) به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی اجازه ندادیم هیچ واحد تولیدی و صنعتی به دلیل نپرداختن مالیات، حق بیمه و کارخانه‌های در شرف تملیک بانک‌ها تعطیل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: واحدهایی که باید به شهرک‌های صنعتی منتقل شود، هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند و زمین‌های واگذارشده به افراد سودجو در این شهرک‌ها هم خلع ید می‌شوند.

در این آیین از ٤١ فعال برگزیده در حوزه صنعت و معدن استان تهران از جمله «حسین فروتن‌مهر»، «مهرزاد لیموچی دلی»، «حمیدرضا علی عسگری»، «امیرفیروز دقوقی اصفهانی»، «مهدی یاوری»، «فرامرز والی» و محمدرضا خلاقی با حمایل پرچم ایران، تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر: ۳۶٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha