۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
اشتغال ۱۷۰۰ نفر با افتتاح ۱۱۴ پروژه برق در مازندران
مدیرعامل شرکت برق مازندران اعلام کرد:

اشتغال ۱۷۰۰ نفر با افتتاح ۱۱۴ پروژه برق در مازندران

ساری - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره برداری ۱۱۴ پروژه با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال در حوزه توزیع برق مازندران خبر داد و گفت: این پروژه های برای هزار و ۶۷۰نفر شغل ایجاد می کند.

به گزارش بازار، به نقل از برق مازندران، رضا غفاری با بیان اینکه ۱۱۴ پروژه دهه فجر در استان بهره برداری می شود،اظهار داشت: این پروژه ها شامل تامین برق شهری و روستایی، کاهش تلفات، رینگ و توسعه فیدر، رفع ضعف ولتاژ و تقویت شبکه، اصلاح و بهینه سازی شبکه و توسعه و احداث شهری و روستایی می باشد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران تصریح کرد: برای بهره برداری از این پروژه ها ۲۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۷۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۳۹ دستگاه ترانس با ظرفیت ۲۰ مگاولت آمپر احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه ،۱۵ پروژه در آمل، ۶ پروژه در امیرکلا، ۸ پروژه در بابلسر، ۴ پروژه در سوادکوه شمالی، ۲ پروژه در شمال ساری، ۱۰ پروژه در فریدونکنار،۴ پروژه در گلوگاه، ۲ پروژه در نکا، ۸ پروژه در میاندرود، ۴ پروژه در سوادکوه ، ۵ پروژه در بهشهر، ۷ پروژه در شمال بابل،۳ پروژه در سیمرغ، ۸ پروژه در جنوب ساری، ۶ پروژه در جویبار، ۲پروژه درقائم شهر و ۲۰ پروژه در جنوب بابل به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته غفاری بهره برداری از این پروژه ها موجب اشتغال زایی هزار و ۶۷۰ نفر به طور غیر مستقیم در استان می شود.

کد خبر: ۳٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha