۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
راه اهن اردبیل – میانه مشکل و محدودیت مالی ندارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

راه اهن اردبیل – میانه مشکل و محدودیت مالی ندارد

اردبیل - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پروژه راه آهن اردبیل – میانه به هیچ وچه مشکل و محدودیت مالی ندارد و باید سرعت اجرای آن روند صعودی به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در جریان بازدید از راه آهن اردبیل اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های ریلی سخت و در عین حال سنگینی است که باید از آن به عنوان ابرپروژه یاد کرد که در سه سال اخیر دولت کمبود منابع مالی آن را به نوعی جبران کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر ۱۷۵ کیلومتری راه آهن اردبیل – میانه بلندترین و مرتفع‌ترین پل و سخت‌ترین شرایط اجرایی حاکم است ولی به رغم این صعوبت کار تلاش پیمانکاران و مجریان بر این است تا این پروژه ریلی تا پایان دولت دوازدهم آماده بهره‌برداری شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به هیچ وجه در تامین اعتبار این ابرپروژه مشکل و محدودیتی نداریم و اگر هم زمانی پروژه متوقف شود دلیل آن غیرمالی خواهد بود.

نوبخت ادامه داد: افتخار ما در دولت این است که در اسرع وقت با تقدیم این پروژه به مردم استان اردبیل ارادت قلبی خود را به اهالی این استان نشان دهیم تا همه بدانند که دولت هیچ نیتی جز خدمت به مردم ندارد.

وی افزود: این نهایت بی‌انصافی است که عده‌ای دولت را به کم‌کاری و یا کار تبعیض‌آمیز متهم کنند در حالی که ما در این هفت سال با یک پشتکار مثال زدنی و اراده‌ و عزمی راسخ سعی کردیم تا در همه نقاط کشور پروژه‌های ریلی را افتتاح کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: در این مدت راه آهن رشت، ارومیه، کرمانشاه و ده‌ها استان دیگر را به رغم سخت بودن شرایط تامین مالی به اتمام رساندیم و به مردم این استان‌ها در تحقق وعده‌هایی که داده بودیم خوب و خوش عمل کردیم.

نوبخت اظهار کرد: در پروژه راه آهن اردبیل – میانه نیز به آن وعده‌ای که دادیم قطعا عمل خواهیم کرد و بنده از معاونت ساخت و توسعه راه آهن وزارت راه و شهرسازی انتظار دارم تا با تزریق اعتبار پیمانکاران را به کار شبانه‌روزی و جهاد همه جانبه در تکمیل این پروژه دعوت کنند تا شرمنده مردم استان اردبیل نشویم.

وی در پایان گفت: ما تردیدی نداریم که در تحقق وعده‌ها با کار شبانه‌روزی به نتیجه مطلوب خواهیم رسید و قطعا مسئولان استان و نمایندگان این خطه نیز ما را در تحقق این امر یاری خواهند کرد.

کد خبر: ۳۶٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha