۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
تلاش برای برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه گرگان
مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان خبر داد:

تلاش برای برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه گرگان

گرگان- متانت، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از روند افزایشی تعداد پروازهای فرودگاه گرگان خبر داد و گفت: پیگیر برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه گرگان به مقصد استانبول و آکتائو هستیم.

علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: رایزنی‌ها و پیگیری‌ها برای افزایش پروازها از فرودگاه گرگان ادامه دارد و تلاش داریم بتوانیم پروازهای خارجی را از مقصد گرگان فعال کنیم.

وی افزود: روز گذشته (یکشنبه) دهمین جلسه پیگیری برای برقراری پروازهای گرگان- آکتائو با حضور معاون اقتصادی استاندار گلستان و اعضای اتاق بازرگانی برگزار و مقرر شد اعضای اتاق گرگان با یکی ایرلاین‌ها برای برقراری این پرواز مذاکره کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ادامه داد: ما هم برای تأمین زیرساخت‌های اجرای آن اعلام آمادگی کردیم و مقرر شد در این حوزه کار کارشناسی انجام شود که امکان برقراری پروازهای توریسمی، توریسم درمانی و بازرگانی بین گرگان و آکتائو وجود دارد یا نه؟

وی تصریح کرد: همچنین جلساتی با میراث فرهنگی گلستان و آژانس‌های مسافرتی برای برقراری پروازهای گرگان- استانبول با بهره‌گیری از هواپیماهای بدنه متوسط برگزار شده و امیدواریم بتوانیم این پروازها را برقرار کنیم.

متانت با اشاره به اینکه افزایش پروازهای داخلی از فرودگاه گرگان هم در دستور کار قرار دارد، توضیح داد: در حال حاضر پروازهای گرگان به تهران، زاهدان، کیش، زابل و مشهد و برعکس برقرار است و پیگیر هستیم در آینده نزدیک پرواز گرگان – قشم و یا بندرعباس را برقرار کنیم.

کد خبر: ۳۶٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha